Recepcija je namenjena vodenju nastavitvenih dejavnosti. V povezavi s POS blagajno omogoča prenos restavracijskih storitev na blagajno recepcije in zaračunavanje v okviru recepcijskega računa.

Sistem je zasnovan modularno, in sicer se deli na recepcijski (opcijsko tudi POS blagajniški) ter upraviteljski del. Podatke o prodaji se iz recepcije prenaša v upraviteljski program, kjer se izvede dnevni obračun ter vse nadaljne obdelave nad temi podatki. Artikle, potrebne za delo recepcijske blagajne, se ureja v upraviteljskem programu in prenaša na recepcijo. Goste se ureja v recepcijskem programu. Prednost modularne zasnove je v tem, da recepcijskega mesta ne obremenjujete s pripravo matičnih podatkov, obdelavo podatkov o prodaji, vodenjem zalog itd..


Zavoljo večje preglednosti možnosti, ki jih recepcija omogoča, smo jih za prikaz razdelili.

Knjiga gostov omogoča:

  • vodenje in izpis knjige gostov (skladno z zahtevami Ajpes)
  • rezervacije (bodisi lastne bodisi v povezavi z online rezervacijskim sistemom Bentral)
  • različni pregledi
  • izpis dnevnih navodil za sobarice in kuhinjo
  • itd.

Recepcijska blagajna omogoča:

  • davčna blagajna
  • izdajo računov, dobavnic, originalnih računov
  • delo na sobo (dodanje storitev na sobo čez celotno trajanje obiska gosta)
  • povezovanje sob za izdajo skupnega računa
  • račun na posamezne goste sobe
  • prenos restavracijskih storitev iz POS blagajne
  • pregled nefakturiranih prenosov na sobo iz POS blagajne
  • avtomatsko dodajanje storitev na sobo ob menjavi dneva
  • vodenje avansnih plačil in vključitev pri plačilu
  • vodenje kartice prodajnih kart (smučarske karte, karte za bazen, itd.)ž
  • itd.

Ste našli rešitev, ki zadosti vašim potrebam? Želite več informacij?

Z veseljem vam podamo dodatne informacije po telefonu ali e-pošti.
Na voljo smo vam vsak delavnik med 7:00 in 17:00.

Pokličite +386 41 665 532 / +386 41 603 032

ali nam pošljite vprašanje preko elektronskega obrazca

PIŠITE NAM