Recepcija je namenjena vodenju nastavitvenih dejavnosti. V povezavi s POS blagajno omogoča prenos restavracijskih storitev na blagajno recepcije in zaračunavanje v okviru recepcijskega računa.
Sistem je zasnovan modularno, in sicer se deli na recepcijski (opcijsko tudi POS blagajniški) ter upraviteljski del. Podatke o prodaji se iz recepcije prenaša v upraviteljski program, kjer se izvede dnevni obračun ter vse nadaljne obdelave nad temi podatki. Artikle, potrebne za delo recepcijske blagajne, se ureja v upraviteljskem programu in prenaša na recepcijo. Goste se ureja v recepcijskem programu. Prednost modularne zasnove je v tem, da recepcijskega mesta ne obremenjujete s pripravo matičnih podatkov, obdelavo podatkov o prodaji, vodenjem zalog itd..
Zavoljo večje preglednosti možnosti, ki jih recepcija omogoča, smo jih za prikaz razdelili.
Knjiga gostov omogoča:
- vodenje in izpis knjige gostov (skladno z zahtevami Ajpes)
- rezervacije (bodisi lastne bodisi v povezavi z online rezervacijskim sistemom Bentral)
- različni pregledi
- izpis dnevnih navodil za sobarice in kuhinjo
- itd.
Recepcijska blagajna omogoča:
- davčna blagajna
- izdajo računov, dobavnic, originalnih računov
- delo na sobo (dodanje storitev na sobo čez celotno trajanje obiska gosta)
- povezovanje sob za izdajo skupnega računa
- račun na posamezne goste sobe
- prenos restavracijskih storitev iz POS blagajne
- pregled nefakturiranih prenosov na sobo iz POS blagajne
- avtomatsko dodajanje storitev na sobo ob menjavi dneva
- vodenje avansnih plačil in vključitev pri plačilu
- vodenje kartice prodajnih kart (smučarske karte, karte za bazen, itd.)ž
- itd.
Ste našli rešitev, ki zadosti vašim potrebam? Želite več informacij?
Z veseljem vam podamo dodatne informacije po telefonu ali e-pošti.
Na voljo smo vam vsak delavnik med 7:00 in 17:00.
Pokličite +386 41 665 532 / +386 41 603 032
ali nam pošljite vprašanje preko elektronskega obrazca