Upravitelj predstavlja temeljni sestavni del našega blagajniškega in/ali recepcijskega modularnega sistema. V njem se izvajajo vse “backoffice” operacije. Uporabniški vmesnik je temeljito premišljen in je vsebinsko rezultat več kot 20 letnih izkušenj s področja gostinskih POS sistemov. Osnovni način delovanja je v povezavi z gostinsko ali recepcijsko davčno blagajno. Vključujemo tudi razširitve za upravljanje lastne proizvodnje ali storitvene dejavnosti.


Upravitelj omogoča:

  • obdelava prodajnih podatkov iz blagajn
  • materialno poslovanje
  • fakturiranje (opcija izdaje eRačuna)
  • urejanje matičnih podatkov (artikli, natakarji/receptorji, materiali, načini plačil, popisne liste materialov,…)
  • vodenje delovnega časa zaposlenih
  • vodenje knjige izdanih faktur in prenos v glavno knjigo (npr. Hermes)
  • vnov prejetih faktur in priprava XML datotek plačil za banko (ISO20022)
  • vodenje saldakontov za izdane in prejete fakture
  • način Proizvodnja (izdelava delovnih nalog, izdelava faktur na podlagi delovnih nalogov, uvoz naročil Mercator, vodenje zalog lastnih izdelkov,…)
  • način Storitvena dejavnost (izdaja predračunov in faktur, vodenje zalog,…)

Ste našli rešitev, ki zadosti vašim potrebam? Želite več informacij?

Z veseljem vam podamo dodatne informacije po telefonu ali e-pošti.
Na voljo smo vam vsak delavnik med 7:00 in 17:00.

Pokličite +386 41 665 532 / +386 41 603 032

ali nam pošljite vprašanje preko elektronskega obrazca

PIŠITE NAM