Upravitelj predstavlja temeljni sestavni del našega blagajniškega in/ali recepcijskega modularnega sistema. V njem se izvajajo vse “backoffice” operacije. Uporabniški vmesnik je temeljito premišljen in je vsebinsko rezultat več kot 20 letnih izkušenj s področja gostinskih POS sistemov. Osnovni način delovanja je v povezavi z gostinsko ali recepcijsko davčno blagajno. Vključujemo tudi razširitve za upravljanje lastne proizvodnje ali storitvene dejavnosti.
Upravitelj omogoča:
- obdelava prodajnih podatkov iz blagajn
- materialno poslovanje
- fakturiranje (opcija izdaje eRačuna)
- urejanje matičnih podatkov (artikli, natakarji/receptorji, materiali, načini plačil, popisne liste materialov,…)
- vodenje delovnega časa zaposlenih
- vodenje knjige izdanih faktur in prenos v glavno knjigo (npr. Hermes)
- vnov prejetih faktur in priprava XML datotek plačil za banko (ISO20022)
- vodenje saldakontov za izdane in prejete fakture
- način Proizvodnja (izdelava delovnih nalog, izdelava faktur na podlagi delovnih nalogov, uvoz naročil Mercator, vodenje zalog lastnih izdelkov,…)
- način Storitvena dejavnost (izdaja predračunov in faktur, vodenje zalog,…)
Ste našli rešitev, ki zadosti vašim potrebam? Želite več informacij?
Z veseljem vam podamo dodatne informacije po telefonu ali e-pošti.
Na voljo smo vam vsak delavnik med 7:00 in 17:00.
Pokličite +386 41 665 532 / +386 41 603 032
ali nam pošljite vprašanje preko elektronskega obrazca